dag 9 - Sesfontijn.

16 september 2015 - Rehoboth, Namibië

Vanmorgen uitgebreid ontbeten met Ouma crackers, die de vogels ook lekker vinden.

Vandaag een rit door bergachtig gebied. Ook vandaag giraffes, zebra's en apen gezien. Het is heel bijzonder deze dieren in het wild te zien en niet in een park. Wij kwamen door nederzettingen met ontzettend armoedige hutjes. Wij snappen niet hoe deze mensen hier kunnen leven zo ver bij alles vandaan. Vanmiddag aangekomen in Sesfontein waarr we een appartement hebben in het voormalige Duitse fort. Op de binnenplaats is een schaduwrijke tuin en een heerlijk zwembad. De geiten lopen hier ook te scharrelen vanwege het sappige gras.

We hebben een wandeling gemaakt door de "hoofdstraat" . Wij zijn het terrein van een schooltje opgelopen waar kinderen bezig waren de ruiten schoon te maken. Ze vonden het prachtig dar we fotoos van ze namen. Ook kennis gemaakt met een jongeman, genaamd Machille die vertelde dat hij gids was en naar de olifanten kon brengen. Afgesproken dat hij morgenochtend naar het hotel komt en met ons meerijdt naar de olifanten.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Alida van de Breevaart:
    16 september 2015
    Wat een mooie vakantie.Ik vind het erg leuk jullie reis te volgen. Hoe is de temperatuur overdag en s'nachts ?
  2. Sofia:
    16 september 2015
    Wat een geweldige verhalen om te lezen. En de foto's op facebook zijn ook echt schitterend. Geniet nog maar lekker van jullie reis. Maro heeft het er nog steeds over dat oma el en opa bert met het vliegtuig weg zijn om wilde dieren te.kijken. ;)